Atesa la propera inauguració del nou CAAD de Mataró prevista pel mes de juny i amb l’objectiu d’informar també sobre la situació futura del refugi de Cal Pilé i el pla d’actuació previst, la segona part de l’assemblea, a partir de les 19:30 h, comptarà també amb la participació del voluntariat de Cal Pilé, que queda expressament convidat a assistir-hi.
Ordre del dia
17:45 – 17:55 h
Benvinguda, identificació dels socis i recollida dels vots delegats.
18:10 – 18:25 h
Lectura i aprovació de l’acta anterior.
(Torn de votacions)
18:00 – 18:25 h
Presentació de la Memòria d’Activitat 2025.
18:30 – 19:15 h
Presentació del tancament econòmic 2025 i del pressupost 2026.
(Torn de votacions)
Segona part de l’Assemblea — Assistència oberta també al voluntariat de Cal Pilé
19:30 – 20:00 h
Informació sobre el Nou CAAD de Mataró, situació de Cal Pilé i pla d’actuació 2026.
20:00 – 20:30 h
Torn obert de preguntes.
Preguem la màxima puntualitat per facilitar el correcte desenvolupament de la sessió.
En cas de no poder assistir-hi, els socis podran delegar el seu vot d’acord amb el procediment establert per l’entitat. S’adjunta model de vot delegat, que caldrà presentar el dia de l’assemblea degudament omplert i signat, juntament amb una còpia del DNI del soci delegant. Podeu descarregar el model de vot delegat prement AQUÍ.
També teniu AQUÍ a la vostra disposició la documentació relativa al tancament econòmic 2025 i al pressupost 2026, amb l’objectiu que pugui ser consultada i valorada prèviament a la seva votació durant l’assemblea. Igualment, també podeu consultar AQUÍ l’acta de l’assemblea anterior per tal que els socis la pugueu revisar abans de la seva lectura i aprovació, afavorint així una sessió més àgil.
Finalment, si algun soci vol aportar esmenes a l’acta de l’assemblea anterior o proposar la incorporació d’algun punt a l’ordre del dia, caldrà comunicar-ho com a molt tard durant el dia 28 de maig.
Esperem comptar amb la vostra assistència i participació.
Cordialment,
Junta Directiva
Societat Protectora d’Animals de Mataró


0 Comments