Entrades d’animals que ens trenquen l’ànima

Cadascun dels gossos i gats que ens abandonen, suposa sempre sentiments trobats: per una banda la tristesa de veure que l’abandonament no es detura i, per l’altra la força renovada per buscar per a ells una nova família que els hi retorni l’alegria i les ganes de viure.

Però alguns casos de debò que ens trenquen el cor. Aquest darrer mes ens hem hagut d’enfrontar a dos casos terribles.

Per una banda al rescat de 7 gats en un pis amb Síndrome de Diògenes, on van trobar a l’home mort. Ara tenim amb nosaltres, al refugi de Cal Pilé de Mataró, aquests 7 gats, morts de por. Esperem que, de mica en mica, es vagin recuperant i, per sobre de tot, que apareguin famílies generoses que els hi vulguin donar una nova oportunitat.

Per una altra banda, el cas de la Mamba, una bully de 10 anys que s’ha retirat per maltractament. Ens ha arribat en els ossos, pobreta. Ara ens toca fer tot el possible per ella per tal que es recuperi i, el més important, trobar per a ella una família que se l’estimi de veritat.

0 Comments

Submit a Comment

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.